Afaceri mari și miciPentru profesioniști

Primul retailer care plafonează prețurile pentru 500 de produse la mare căutare în această perioadă

Prețuri plafonate în magazinele Carrefour din toată România! Într-o perioadă de incertitudine și restricții, este nevoie de un mod responsabil de a face cumpărăturile. Dincolo de măsurile de siguranță și igiena pe care le aplică în ultimele săptămâni, grija Carrefour se îndreaptă spre nevoia clienților în ce privește aprovizionarea și planificarea bugetului de cumpărături. Pentru a reduce nivelul de neprevăzut, compania a decis să plafoneze prețul pentru până la 500 de produse esențiale, până de Paște.

Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (făină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour, în secțiunea https://carrefour.ro/preturi-blocate/

Decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, cu responsabilitate. Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piață liberă, și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale. „Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți”, a spus Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour România.

„În vremuri în care siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acțiuni concrete, să reducem incertitudinile și să ne asigurăm clienții că există stocuri suficiente și că lanțurile de aprovizionare funcționează așa cum trebuie. Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil și lucrăm pentru ca românii să își poată planifica organizat deplasările pentru aprovizionare și bugetul, evitând, astfel, ieșirile inutile din locuințe și orele de vârf. Măsura plafonării prețurilor pentru produse esențiale până de Paște este doar unul dintre demersurile în acest sens”, a precizat Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România.

Măsura plafonării prețurilor din lista de până la 500 de produse se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie.