Revoluție la export. Noile trenduri schimbă paradigma afacerilor românești cu carne de pui
Târgul Anuga 2015, cel mai important eveniment expozițional dedicat industriei agroalimentare, a dat peste cap busola unor mari jucători din piața românească, așa cum este Transavia.
La evenimentul organizat în Germania, la Köln, producătorii români au fost surprinși de interesul foarte mare pentru produsele românești. Conform reprezentanților Transavia, interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil față de edițiile precedente ale târgului, dovadă a faptului că produsele românești încep să câștige din ce în ce mai mult teren și încredere pe piața de export.
Mai mult decât atât, s-au identificat o serie de oportunități de business în zona produselor de tip ready-meal, categorie pe care compania Transavia intenționează să o exploateze intens în următoarea perioadă.
”Un procent important din exporturile noastre îl constituie categoria de produse preparate (ready-to-eat) dominate în special de mărci private, Marea Britanie fiind cea mai importantă destinație a noastră pe acest segment”, a declarat Ioan Popa, director general Transavia.
În ultimii 4 ani vânzările companiei Transavia au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Transavia este prezentă pe piața internațională prin exporturile realizate în Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia, Ungaria și Bulgaria.
Anuga a avut loc în perioada 10-14 octombrie 2015 în Köln, Germania, reunind peste 7.000 de companii din întreaga lume și mai mult de 160.000 de vizitatori.