Ocean Fish intră pe segmentul „Ready to Cook” cu 5 rețete pe bază de somon
Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food, gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovativ care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat.
Preparate cu somon, gata în 5 minute
Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piața locală, conține 5 rețete pe bază de „somon”, atent selecționate. Podusele beneficiază de un ambalaj special, care permite gătirea în doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel puțin, cât necesită somonul în mod obișnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an și jumătate, iar conceputul a fost gândit alături de chef Petru Buiuca, primul câștigător al MasterChef.
“Gama este formată din cinci produse, trei din somon norvegian, în variantele în sos provence, în sos picant și în sos curry și două din somon sălbatic de Alaska – în variantele în sos de usturoi și picant. Vrem să satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras – somonul norvegian conține mult mai multă Omega 3 și 6 și este foarte suculent- , dar și ale vegetarienilor, pentru că somonul de Alaska are mai puține grăsimi, fiind însă la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzilă, manager Import Export al companiei.
Gama „Ready to Cook” o găsiți deja în magazinele proprii Ocean Fish, iar de la 1 decembrie va putea fi găsită și în retail.
Materie primă din import în aproximativ 90% din preparate
Ocean Fish importă materia primă, circa 90%, din țările Nordice (Norvegia, Islanda, Insulele Feroe, Danemarca), dar și din Asia, Alaska, SUA, America Latină, Noua Zeelandă, Turcia, Grecia etc, fiind cel mai mare importator de somon fresh (15-200 tone/săptămână). De pe piața locală se asigură în general crap proaspăt de Dunăre, păstrăv și mai ales ingrediente.
Despre Ocean Fish
Ocean Fish realizează exporturi în toată Europa de Est, inclusiv în Republica Moldova, unde urmează să se investească într-o unitate de procesare. Gama include produse din portofoliul firmei, dar și de private label pentru clienții din retail. Peștele fresh reprezintă 50% din livrări, urmat de produsele semipreparate (25%) și cele congelate (25%). Produsele marca proprie au o pondere de 40%, restul fiind private label.
Ocean Fish estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat în 2015. Creșterea vine o dată cu dezvoltarea lanțului propriu de magazine, care numără în prezent 4 unități. De altfel, anul viitor, extinderea lanțului de magazine în toată țara (Iași, Bacău, Timișoara și Cluj) va constitui una dintre prioritățile companiei.