Nou pe piațăPentru profesioniștiVideo

Salamul Săsesc de la Cris-Tim are o nouă imagine

Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din România, Salam Săsesc de la Cris-Tim, are de curând o nouă imagine.

Noua identitate de brand a Salamului Săsesc este construită în jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezintă chintesența atributelor produsului și a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migală, iscusință, înțelepciune și carismă.

Ideea creativă a campaniei reunește o serie de simboluri puternice și metafore, și își propune să consolideze poziția de lider a unuia dintre cele mai puternice și iubite branduri românești de după 1990.

12642979_747433682022924_3891405139900080531_n

Spotul TV folosește, într-o maniera nouă, simbolul sașilor, și pune în scenă întreg procesul de realizare a salamului săsesc, etapă cu etapă. Poziționarea sașilor ca personaje centrale ale campaniei se dorește a fi o metaforă a lucrului făcut cu simț de răspundere, realizând în același timp legătura firească și așteptată cu denumirea produsului. Cu alte cuvinte, Salamul Săsesc este ”săsesc” tocmai prin calitatea sa excepțională, prin respectarea strictă a celor mai înalte standarde de producție și prin rigurozitatea cu care sunt alese ingredientele și materiile prime.

radu-timis-9187

„Salamul Săsesc este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate branduri de mezeluri din România. Este un brand care a scris istorie, iar premiile obținute de-a lungul timpului, confirmă aceasta. Acum, în 2016, am simțit că este momentul să povestim despre secretul care a facut din Salamul Săsesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret stă tocmai în rețeta originală a produsului, în unicitatea sa – atât în ceea ce privește forma cât și gustul – și nu în ultimul rând, în pasiunea și corectitudinea cu care este realizat. Salamul Săsesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi și credem în forța poveștii sale”, a declarat Radu Timiș, Președinte Cris-Tim.

„Dupa 14 ani de leadership în categoria mezelurilor din România, produsul etalon al Cris-Tim, Salamul Săsesc, a primit identitatea de brand care îl îmbracă perfect, atât din punct de vedere funcțional, cât și emoțional, susținând poziționarea produsului în piața de profil. Cred că în acest moment brandul Salam Săsesc deține toate ingredientele pentru a-și susține în forță poziția de leader, atât în arhitectura de brand Cris-Tim, cât și în interiorul categoriei, la nivelul pieței de mezeluri”, declară Ciprian Dron, CEO Unity Group.

Campania de promovare a noii imaginia a Salamului Săsesc a debutat în data de 25 ianuarie, cu faza de teasing, si va continua până la finalul lunii februarie și va include, mai departe, un spot TV de 30 de sec, campanie de bannere online, extinderea conținutului pe platforma www.6sasi.ro și transformarea acesteia într-o resursă de informații referitoare la produs și istoria sa. De asemenea vor fi dezvoltate campanii de PR pe bloguri și Social Media.

Povestea Salam Săsesc începe în 2002, când din dorința de a oferi un produs calitativ, inedit atât prin formă cât și prin gust, Cris-Tim a creat o rețetă nouă. În scurt timp Salam Săsesc de la Cris-Tim devine unul dintre cele mai apreciate și mai cunoscute produse de pe piața de mezeluri din România. Din 2005 gama se extinde cu două noi sortimente: Salam Săsesc picant și Salam Săsesc cu piper verde. Tot în 2005 Cris-Tim primește titlul de Trusted Brand. Din 2011, din dorința de a oferi produse de cea mai înaltă calitate și sigure din punct de vedere alimentar, Cris-Tim implementează, în premieră pentru piața de mezeluri din România, o tehnologie de conservare naturală a produselor care utilizează apă rece la o presiune de 6000 de bari. Salamul Săsesc este primul produs conservat prin această metodă naturală.

Cu o istorie de peste 23 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete şi savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005 şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).
Pentru al şaptelea an consecutiv, în 2015 Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piața din România, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.