”Oamenii din spatele gustului de toamnă” – o campanie lansată și susținută de Super-Hrana.ro
Proiectul Super-Hrana.ro își propune să pună în valoare alimentația corectă și sănătoasă, fără a uita de savoarea pe care trebuie să o aibă orice produs pe care îl puneți pe masă pentru familia și copiii dumneavoastră.
Pornind de la această deviză, Super-Hrana.ro demarează un serial de articole în care, zilnic, îi prezintă pe acei producători care au decis să nu folosească chimicale, să se bazeze pe soiuri românești și să vândă corect în piață. Ei sunt ”Oamenii din spatele gustului de toamnă” pe care vi-i facem cunoscuți, vi-i aducem mai aproape și pe care vă îndemnăm să îi căutați în piețe, în micile magazine, pe Facebook sau pe forumuri.
Chipul micului producător român este aceleași în fiecare județ, în fiecare oraș, ca un simbol al sănătății noastre de zi cu zi prin alimentația corectă, fără chimicale!
Vă invtăm să îi descoperiți pe micii întreprinzători care dau gust acestei toamne
Pâinea de Alămor, făcută cu dragoste: “Atâta mi-e de drag să fac pita asta că nu vă puteţi imagina”
Ciupercile Pleurotus, numai bune de pus în zacuscă sau la murat, întregesc gustul toamnei
Merele ”bot de iepure”, numai bune de copt cu nucă, miere și scorțișoară, armonizează gustul toamnei
Comentariile sunt închise.