Agriro Fresh aniversează 15 ani de soluții pentru un lifestyle sănătos
Agriro sărbătorește 15 ani de existență pe piața produselor ultrafresh din România, timp în care s-a dezvoltat continuu, oferind consumatorilor soluții pentru un lifestyle sănătos.
Portofoliul Agriro Fresh cuprinde peste 150 de produse, structurate în două categorii: „Master Fresh” – ce include o gamă variată de plante aromatice proaspete: rozmarin, mentă, busuioc, cimbru, oregano etc. – şi „Oliveris”: salate ready-to- eat, mix-uri de salate gata preparate în diferite combinaţii.
„Salatele proaspete, ambalate și gata de consum sunt produse relativ noi pe piața din România. În urmă cu 15 ani, acest segment era un teren vag explorat, iar provocarea noastră a constat în primul rând în educarea consumatorilor și promovarea eficientă a celui mai important beneficiu al acestui tip de produs: economia de timp. De atunci, piața a crescut, s-a diversificat și a devenit concurențială, iar faptul că ne menținem în top se datorează investiției constante în calitate. Produsele Agriro Fresh sunt mai mult decât opţiuni pentru o alimentaţie sănătoasă – sunt soluţia ideală pentru o viaţă activă. Proaspete, pregătite cu meticulozitate în spălare şi ambalare, cu grijă pentru mediul înconjurător, iată elementele definitorii, ce ne-au însoţit în permanenţă pe parcursul celor 15 ani de activitate”, spune Cosmina Mahara, Director General Agriro Fresh.
Salate Agriro Fresh din 4 combinații de frunze Atuuri importante ale produselor Agriro Fresh sunt prospeţimea şi rețetele elaborate din minimum patru combinații de frunze, precum și faptul că prin procesul de prelucrare utilizat se păstrează intacte gustul şi calitățile nutritive ale plantelor.
Text: Cătălina Buzdun-Rafailă