-IMPORTANTNou pe piațăPentru profesioniștiSpecial

Carrefour a deschis al doilea hipermarket din Brașov și al 40-lea din rețeaua națională!

Un nou hipermarket Carrefour este deschis de astăzi, miercuri – 21 octombrie, în Brașov, în centrul comercial AFI Brașov. Acesta este cel de-al doilea hipermarket Carrefour din oraș și al 40-lea din rețeaua națională, informează un comunicat presă remis redacției Agrointeligenţa FOOD-RETAIL.

Noul magazin Carrefour a primit Certificarea internațională de Conformitate – SAFE Asset Group, ce atestă rigurozitatea și corectitudinea măsurilor anti-Coronavirus implementate și le recunoaște ca fiind în conformitate cu recomandările actuale comunicate de Organizația Mondială a Sănătății, Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) și cu bunele practici internaționale din retail.

Astfel, Carrefour AFI Brașov, la fel ca toate magazinele din rețeaua națională Carrefour, oferă siguranță la cumpărături prin măsuri care au determinat SAFE Asset Group să confirme Carrefour România ca fiind o companie “COVID-19 Compliant” și să acorde această certificare pentru toată rețeaua de hipermarketuri Carrefour din România și pentru sediul central al companiei.

Hipermarketul, “un adevărat popas culinar direct în inima Brașovului”, oferă produse variate și o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile: vinuri românești și din toată lumea în primul WineSquare Carrefour din oraș, peste 1.000 de produse BIO, o zonă Gastro cu preparate și produse proaspete. Peste 30.000 de produse sunt disponibile în magazinul fizic, putând fi cumpărate folosind inclusiv aplicația Carrefour și casele Self Service sau pot fi livrate direct acasă prin carrefour.ro și BRINGO.

Li se alătură o selecție bogată de bunătăți după rețete locale și internaționale: brânzeturi premiate de la „Ferma Cățean”, cu tradiție de peste 300 de ani în Țara Bârsei ori preparate după rețete 100% italiene de „Formaggeria Da Giuseppe”, carne de la producători apreciați: „Dumbrava”, „La Nane”, „Raitar” sau “Fensegez Izek”, produse naturale de panificație de la „Brutăria Genica”, patiserie artizanală, prăjituri de casă și torturi de la „Cofetăria Deliciile Kronstadt” și de pricepuții cofetari brașoveni de tradiție, de la „Cofetăriile Saray”,  fructe și legume crescute de fermierii din programul original Carrefour „Creștem România BIO” și de familiile din Cooperativa Agricolă Vărăști.

Pe lângă aceste produse alimentare, este disponibilă o gamă extinsă de gamă de articole pentru casă, ustensile, electrocasnice sau noile colecții TEX.

„Carrefour AFI Brașov, hipermarketul cu numărul 40 din România, este un magazin modern, digitalizat, deschis în cel mai nou mall din oraș, ce oferă, și el, o experiență sigură de cumpărături alături de celelalte magazine de aici, printr-o multitudine de opțiuni de cumpărături, online și offline. Acest nou spațiu aduce programul nostru original, Deschidem Vinul Românesc, ale cărei selecții de vinuri sunt disponibile în primul WineSquare Carrefour Brașov, concept existent și în alte patru magazine din rețeaua noastră națională”, a declarat, în comunicatul citat, Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România.

În zona Gastro, sunt preparate proaspăte, inspirate de rețete delicioase pregătite în laboratoarele proprii de bucătari pricepuți: exotice, fresh și delicios – “Rolling Sushi”, brand unic de sushi Grab & Go în România, dar și tradiționale, ca la mama acasă, sau, mai bine zis, ca „La Ceaun” acasă, deoarece celebrul lor gulaș este disponibil și în Carrefour AFI Brașov. Iar specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește, măcelărie și brutărie-cofetărie sunt tot timpul atenți să ofere sugestii şi informaţii pentru ca alegerea celor mai potrivite produse pentru fiecare client și familia sa.

Carrefour pune la dispoziție și o serie de servicii complementare precum: comenzi de torturi, curățarea gratuită a peștelui achiziționat, zone de relaxare și WiFi gratuit.

„Deschidem Vinul Românesc”, programul național creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării, ajunge și la Brașov. “Atent alese de specialiștii noștri, aceste etichete spun povestea vinurilor Regionale, provenite de la 26 de crame din 7 regiuni viticole de la noi, povestea calității vinurilor create Exclusiv pentru Carrefour și a prețioaselor vinuri Premium. De acum, reconectează-te la gusturile transilvănene alegând Domeniul Ciumbrud, Villa Vinèa, Valea Ascunsă – vin de Teaca sau Crama Lechburg. Alături de tine ducem mai departe bunul nume al vinului românesc și susținem comunitățile care îl produc”, precizează reprezentanții Carrefour.

Toate acestea se regăsesc atât în magazinul fizic, cât și prin aplicația Carrefour, carrefour.ro și BRINGO, astfel că oricine poate alege cum poate cumpăra – prin comandă și livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket, prin opțiunea Click & Collect.

Din grijă pentru mediu și comunitate, noul magazin promovează programul de economie circulară ”Punem Preț pe Plastic”, prin sunt implementate acțiuni concrete de introducere a plasticului (dar și a altor deșeuri) într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. Astfel, între 21 și 27 octombrie, la Carrefour AFI Brașov, puteți achiziționa cu plastic fructe sau legume de la producătorii locali, în cadrul campaniei Plata cu PET. “Și, pentru că bunele obiceiuri trebuie extinse, la Brașov, ieșim din magazin și ducem Plata cu PET și la asociațiile HOSPICE Casa Speranței, Bucuria Darului și Complexul de servicii Măgura Codlea. Astfel încât să dăm tone de exemple bune pentru comunitate!”, se mai arat[ în comunicat.

Carrefour implementează și în Brașov programul de colectare a uleiului uzat, oferind un 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la schimb pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, și 2 litri de ulei proaspăt pentru fiecare 5 litri de ulei folosit. Această inițiativă se regăsește în toate hipermarketurile Carrefour și se derulează cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.