Napolact le mulțumește românilor din linia întâi prin noi ambalaje, în campania “Cinste Vouă!”
Până în luna octombrie inclusiv, Napolact se prezintă pe piaţă cu noi ambalaje pentru lapte (atât pentru cel ecologic, cât și pentru cel convențional, la cutie și la pet), care fac parte din campania recentă a brandului, „Cinste Vouă!”, potrivit unui comunicat FrieslandCampina România. Brandul Napolact onorează astfel eroii perioadei de pandemie, care s-au aflat în linia întâi în combaterea ei: medicii, livratorii, oamenii din fabrici şi lucrătorii din magazine.
Noile ambalaje au avea meserii şi roluri sociale schiţate pe ele – medici, casieri, livratori, oamenii legii, lucrători din fabrici – pe ambalajele laptelui convenţional. Deasemenea, campania onorează şi eroii care au avut mai puţină vizibilitate în aceste vremuri, dar care merită și ei din plin mulțumiri – mame, taţi şi bunici figurează pe ambalajele laptelui ecologic.
„Campania «Cinste Vouă!» este una în perfectă concordanţă cu misiunea noastră: vrem să contribuim la o Românie așa cum se cuvine, nu doar din perspectiva nutriției, dar și din cea a comunității. Ca atare, e firesc să onorăm eroii care au dus greul în această perioadă şi să ne arătăm recunoştinţa faţă de ei. De asemenea, ne-am dorit să arătăm gratitudinea noastră și faţă de mame, taţi şi bunici, ale căror eforturi merită şi mai multă vizibilitate, şi mai multă apreciere. Totodată, le mulţumim furnizorilor noştri de etichete, Sunimprof. Ei au fost entuziasmaţi de acest demers şi ne-au susţinut în fiecare etapă a lui”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.
Ambalaje mai mari pentru pet-urile de lapte, la aceleași prețuri
În plus, potrivit comunicatului citat, pentru că Napolact se află alături de consumatorii săi, pe care îi ajută în continuare să aibă o nutriție așa cum se cuvine, cu lactate din inima Ardealului, compania a mărit gramajele pentru pet-urile de lapte, păstrând însă aceleași prețuri. Astfel pet-ul convențional are acum 1.7 l, iar cel ecologic, 1.6 l.
“Pentru că în perioada aceasta, nutriţia e mai importantă ca niciodată și este esenţială pentru menţinerea sănătăţii, continuăm să acordăm sprijin Băncii pentru Alimente din Cluj prin donații de produse Napolact, dar și prin facilitarea donațiilor pe care le pot face consumatorii prin intermediul e-shop.napolact.ro. Până acum, am donat cu ajutorul clienţilor noştri peste o mie de kilograme de produse”, precizează Răzvan Orbulescu.
De la începutul pandemiei, FrieslandCampina România a donat peste șapte tone de produse Napolact către asociații din Cluj și Mureș, printre care Spitalul de Boli Infecțioase Cluj și Centrul pentru Vârstnici din Târgu Mureș. În București, Napolact a livrat produse lactate către spitalele care reprezintă linia întâi în combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babeș, Spitatul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar şi Spitalul Colțea.