CORONAVIRUS. Kaufland şi Glovo au lansat o linie telefonică de comenzi cu livrare gratuită pentru vârstnici
Kaufland a lansat, alături de Glovo şi de Fundaţia Regală Margareta a României, o linie telefonică specială de preluare a comenzilor, destinată persoanelor în vârstă sau cu dizabilităţi, care nu pot ieşi din casă în perioada aceasta, în contexul pandemiei de coronavirus.
Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu şi plata ramburs a produselor, pentru a sprijini în această perioadă persoanele de peste 65 de ani şi pe cele cu dizabilităţi. Aceştia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 şi duminică: 08:30-20:00 şi pot plasa comenzi, la o distanţă de maximum 6 km faţă de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată, potrivit adevarul.ro.
Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 oraşe din reţeaua Glovo – Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Oradea, Brăila, Galaţi şi Piteşti.
Echipele de voluntari ale Fundaţiei Regale Margareta a României vor lucra intens împreună cu cele din magazinele Kaufland şi curierii Glovo pentru a pregăti comenzile şi pentru a onora toate livrările în aceeaşi zi şi a-i ajuta astfel pe cei care nu se pot deplasa la cumpărături şi nu folosesc internetul.
Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă şi de curăţenie.