Carrefour a lansat la Târgu Mureș un hipermarket bazat pe comunitatea de producători locali și regionali!
Începând de astăzi, joi – 25 iunie locuitorii orașului Târgu Mureș își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță la primul hipermarket Carrefour din județ, deschis în noul centru comercial Shopping City Târgu Mureș. Acesta este al 38-lea hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și singurul de acest tip din orașul Târgu Mureș și mărește astfel rețeaua națională de magazine Carrefour la 361 de unități.
Din 25 iunie, Carrefour îi așteaptă pe mureșeni într-un spațiu creat să se potrivească stilului lor de viață, care le oferă o experiență de cumpărare interconectată și sigură prin opțiunile offline și online care aduc mai aproape o întreagă comunitate de producători locali și naționali, în care retailerul și-a pus toată încrederea.
”Accesează întreaga noastră gamă de produse și promoțiile disponibile în magazinul fizic și de la distanță prin aplicația Carrefour, prin carrefour.ro și BRINGO. Apoi, alege cum preferi să îți primești cumpărăturile, direct la tine acasă sau gata pregătite în magazin, cu opțiunea Click & Collect”, este mesajul Carrefiur.
Selecție extinsă de gusturi locale
În noul hipermarket Carrefour din Shopping City Târgu Mureș, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 242, clienții găsesc o selecție extinsă de gusturi locale: sortimente de lactate obţinute după reţete specifice, mezeluri, ciupercile cultivate la cele mai înalte standarde europene, cartofii din regiunea Covasna, produse de panificaţie premiate, legume și fructe de cea mai bună calitate care ajung la raft în doar 48 de ore de la culegere, vinurile locale, naționale și internaționale atent selectate sau carne de pasăre și de vită, provenită de la animale crescute pe pășuni din România, hrănite 100% natural.
Aceste produse alimentare, dar și alte sute de articole de grădinărit, ustensile, electrocasnice sau noile colecții TEX pot fi comandate de pe site-ul Carrefour.ro sau din aplicația Bringo, iar cumpărăturile pot fi livrate direct la domiciliu sau ridicate din magazin, cu opțiunea Click & Collect. Mai mult, aplicația Carrefour și casele Self Service din noul magazin transformă sesiunea de cumpărături într-una rapidă și ușoară.
„Noul hipermarket Carrefour Târgu Mureș face, de astăzi, parte dintr-o comunitate vibrantă cu producători și antreprenori locali, alături de care vrem să repornim economia și să construim durabil. Prin acest hipermarket, și alături de supermarketul Carrefour deschis recent, dar și de serviciile unice de online shopping, construim o destinație de cumpărături pe care târgmureșenii o pot accesa de oriunde ca să își aleagă produse locale de calitate, să încerce vinuri din crame regionale și românești, premiate, sau preparate ce păstrează specificul culturii gastronomice de la noi,”, a declarat Adrian Irimia, Director hipermarket Carrefour Târgu Mureș.
”Ca să ne asigurăm că vei găsi la Carrefour Târgu Mureș întotdeauna ceva pe gustul tău, universul gastronomic Carrefour este întregit de mâncare proaspătă și reţete delicioase, preparate zilnic de cei mai pricepuți bucătari în laboratoarele noastre. Mai mult, specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să ofere sugestii şi informaţii pentru a te ghida în alegerea celor mai bune produse pentru tine, punând la dispoziție servicii complementare, precum comandarea de torturi sau curățarea gratuită a peștelui achiziționat”, se arată în comunicatul Carrefour.
Deschidem Vinul Românesc, un program național pe termen lung
În plus, Carrefour aduce la Târgu Mureș Deschidem Vinul Românesc, un program național pe termen lung, dezvoltat pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Atent selecționate de specialistii noștri, aceste vinuri spun târgmureșenilor povestea cramelor locale și a calității vinului românesc. Descoperă zona de WineSquare care te va cuceri cu atmosfera plăcută și relaxată, designul modern, și, în special cu selectiile de vinuri regionale, etichetele exclusive Carrefour și vinuri premium. Din selecția regională, în noul Carrefour Târgu Mureș vei găsi sortimente de la Crama Valea Ascunsă (vin de Teaca), Crama Villa Vinèa și, în curând, de la Domeniul Ciumbrud și Crama Lechburg.
Special pentru cei mici, Carrefour aduce în premieră în oraș Roli-Poli, prima stație de colectare selectivă destinată copiilor. Aceasta zonă respectă toate măsurile de siguranță și a fost dezvoltată ca un spațiu de învățare a unor comportamente responsabile cu privire la protecția naturii și a sănătății.
Preluare de ulei uzat. Se dă la schimb ulei proaspăt
Pe aceeași direcție sustenabilă, Carrefour oferă la schimb 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la fiecare 3 litri de ulei folosit, iar la 5 litri de ulei folosit, 2 litri de ulei proaspăt. Această inițiativă se regăsește în toate hipermarketurile Carrefour. Acțiunea este implementată cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.
”Mai mult decât atât, cu ocazia deschiderii hipermarketului, te vei putea bucura de aplicația de cumpărături Bringo, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, prin care îți poți comanda, simplu și rapid, ceea ce îți dorești din cele peste 40.000 de produse, la preț de hipermarket, prin intermediul unui personal shopper care alege pentru tine comanda și o livrează în maximum 90 de minute de la plasare sau o poate lăsa la punctul Click & Collect pentru ca tu să o ridici când dorești”, informează Carrefour.
Nu în ultimul rând, pe carrefour.ro, târgmureșenii pot alege dintr-o gamă de peste 200.000 de produse, care pot fi livrate oriunde ai fi. În funcţie de preferinţe, se pot selecta produsele, comandaonline şi opta pentru livrarea acasă, în tot județul.
Și un supermarket nou inaugurat în oraș
Pentru a completa rețeaua de formate din care târgmureșenii își pot face cumpărăturile în siguranță, cu o săptămână înainte de această deschidere, Carrefour a inaugurat în Târgu Mureș și un nou supermarket. Localizat pe strada Voinicenilor nr.52, acesta dispune doar de case de marcat de tip self service, la care clienții pot scana produsele și pot plăti cu cardul, scurtându-și astfel sesiunea de cumpărături. Supermarketul pune la dispoziție produse diverse, de la lactate, mezeluri, carne, legume, fructe, produse bio, dietetice și de băcănie la produse de igienă și întreținerea casei, de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00 și duminica între 08:00 și 21:00.
Caracteristicile noului hipermarket Carrefour, situat în incinta Shopping City Târgu Mureș din Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 242 :
- 40.000 de produse la prețuri accesibile
- suprafață de vânzare de 7500 de metri pătrați; 1540 de locuri de parcare gratuite
- 230 de angajați; 19 case de marcat, dintre care 12 case rapide “Self Service”
- WI-FI gratuit
- program: luni – duminică 7:30 – 22:00 ; contact: 0374 505 200
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 361 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour & Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click & Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 29 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orașe pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.
Despre Shopping City Târgu-Mureș:
Shopping City Târgu Mureș, cu deschiderea oficială pe 16 iulie 2020, reprezintă cel mai important proiect inaugurat anul acesta în zona Transilvaniei: 40.000 de mp de retail, 113 magazine, un etaj întreg dedicat petrecerii timpului liber și o terasă exterioară de 3.000 de mp. Noul centru comercial din oraș propune o experiență unică de cumpărături și de petrecere a timpului liber, aducând elemente inovatoare și sustenabile de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine. Totodată, centrul comercial include un hipermarket, un cinematograf și o zonă cu restaurante, Food Garden, cu o ofertă extinsă de bucătării autohtone și internaționale.
Shopping City Târgu Mureș a luat toate măsurile de siguranță și distanțare socială: s-au instalat totemuri cu dezinfectant, centrul comercial este aerisit periodic, în mod natural, au fost plasate benzi de distanțare socială în zonele unde se creează aglomerație și autocolante cu proprietăți de auto curățare în zonele frecvent atinse. În plus, traficul poate fi controlat respectând recomandările autorităților și este urmărită obligativitatea purtării măștii de protecție de către toți angajații și clienții, s-au implementat măsuri pentru verificarea temperaturii și este asigurată distanțarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil și în siguranță.